Je kunt hem het best omschrijven als enthousiast, creatief, ruimdenkend en met een realistische kijk naar "de boodschap".

Na zijn studie Commerciële Economie heeft Herman 1 jaar productmanagment bij een ingenieursbureau en 3 jaar marketingmanagement bij supermarktinrichter ISC interieurs uitgeoefend. Vakkennis op het gebied van verkoop, marketing, marktonderzoek en nog veel meer is hier in de praktijk gegroeid en gevormd.

Herman houdt van uitdagingen en startte in 1992 een eigen bedrijf met beeld en geluid…fotografie vormde de basis maar... er is meer. Stelselmatig werd de studio uitgebreid met allerlei facetten; vormgeving, drukwerk, signing en   'nieuwe media' in allerlei maten en vormen.

Herman is een visueel ingestelde marketeer met de helicopterview. Hij zoekt graag nieuwe uitdagingen, is een "self-made" softwareman en heeft veel vakkennis signing en fotografie in de praktijk van erkende specialisten geleerd .

Hij heeft een inmiddels meer dan ruime ervaring in Marketing en Communicatie. In combinatie met zijn creativeit en "hands"-on vakkennis, is hij in staat om pakkende reclamecampagnes te bedenken die ook realiseerbaar zijn.

Zijn hobbies zijn : de moestuin, zeilen, schaatsen, In-line skaten, schapen drijven met hond Jill en roofvissen. Wie wordt uitgenodigd om mee te eten, bijvoorbeeld een vers gevangen snoekbaars, doet er goed aan dit niet af te slaan.

 

 
Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .